1 april 2023

I min brevlåda [Mars 2023]

Adlibris bokrea

Bokus bokrea

Köpta på pocket rea. 

ica maxis bokrea (blindspår läst och recenserad)







ica maxi, rea på bokrean

rec.ex Läst och recenserat

rec.ex Läst och recenserat

rec.ex Läst och recenserat



Rec.ex:  2
Överraskningar:  1
Köpta/fått:  21  (17 bokrea böcker)
Bortrensade:  
Lästa:  7

Sammanfattning    
24 nya böcker, läst 7 =  + 17 böcker 
Jag har inte rensat bort några olästa men nästa månad lär jag rensa bort några lästa men det hjälper ju inte för att ge mig färre böcker att läsa. Men för eller senare borde mina böcker vara lästa, det lär bara ta några år, typ 10 ;) 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...