1 december 2021

I min brevlåda [November 2021]

2 överrasknings rec.ex
12 köpta böcker, 1 läst

Från toppen, Rec.ex (läst), Överraskning, 3 köpta på röda korset


Rec.ex:  1
Överraskning:  3
Köpt/Fått:   15
Flyttat:  2 (lästa)
Läst:  15  


Sammanfattning:
19!!! böcker lyckades jag få hem den här månaden, tur jag läste 15 så det är + 4 böcker bara. För de två jag rensade bort var lästa så det minskar inte bland olästa högen.  

Med tanke på mängden böcker jag har läst så kunde den här månaden ha kunnat bli riktigt riktigt bra, MEN då kom ju den där jätte beställningen jag gjorde i oktober nu i november och "förstörde". Men det är många böcker här som skriker efter mig 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...