1 november 2021

I min brevlåda [Oktober 2021]

 

Rec.ex Läst och Recenserad

Rec.ex Läst och Recenserad



Loppis fynd

Loppis fynd 


10 Köpta, 1 läst och recenserad

Rec.ex Fick sent på månaden, så ska läsas i November 

Råkade köpa hem några böcker... 



Rec.ex:  4
Överraskningar:  0
Köpta/Fått:   17
Lästa:  13

Sammanfattning:  13-21 =  +8 den här månaden, så ju mer jag läser dessto fler böcker lyckas jag köpa hem...Det går inte bra för mig att minska mitt antal böcker ;)  men oj vad jag älskar att ha många böcker som verkligen skriker efter att jag ska läsa dom. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...