1 augusti 2020

I min brevlåda [Juli 2020]

 




Jag föll för pocket rean.... Oops! 
Har inte hunnit läsa någon av dessa ännu.

Två överraskning,
Morden i London har jag påbörjat så den lär blir recenserad i Augusti.


Oops... dessa råkade jag också köpa hem fast förra månaden men de kom i postlådan i Juli.


Min dotter ville beställa Wild rescuers så den är hennes, rita boken till mig och barnen
och 4 pocket rea böker till mig...Oops igen!


Millys dagbok är ett rec.ex
De andra 3 råkade jag beställa hem när jag beställde åt mamma.


Rec.ex: 1
Överraskningar: 2
Köpt/Fått: 15
Läst: 9

Sammanfattning:  OJ!! Vad hände här då? Jag råkade köpa hem 15 böcker den här månaden. Det var inte riktigt meningen att det skulle bli så många, men när dottern och mamma vill beställa kan jag inte låta bli att köpa någon reabok till mig själv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...