1 april 2019

I min brevlåda [Mars 2019]

Köpte på röda korset
2 rec.ex I mörkret är läst och recenserad, Lögnen är påbörjad
2 rec.ex Brudslöjan är läst och recenserad
bokrea böcker, när jag såg att Chris Carters böcker var på rea
var jag tvungen att skicka iväg en beställning
ännu ett efterlängtat rec.ex
ett till efterlängtad rec.ex
ytterligare ett rec.ex efterlängtad sista del


Recensionsexemplar:  7
Överraskningar: 0
Köpt/Fått: 5
Flyttat: 1

Jag har läst 11 böcker under månaden + några påbörjade , 1 har fått flytta och jag har fått hem 12stycken. Så fast det känns som att jag har fått hem massor med böcker den här månaden så har det minskat i läsplanen (dock blir statistiken lite tokig när jag börjat lyssna på ljudböcker, slipper köpa hem allt jag vill läsa men de räknas ju inte in bland de böcker jag "har" heller.).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...