26 april 2018

Helgfråga v. 17

Torsdag och läsningen går så himla segt just nu och det är verkligen inte för att jag inte läser en bra bok utan för att jag inte har riktigt tid, jag är väldigt mycket ute förutom de dagar det regnar. Ni vet jag skottar fortfarande snö varje dag, allt för att få en torr yta att träna på!  Snart helg då ska jag försöka hinna läsa, träna och se lite agility.

Helgfrågan: Är ni med i någon bokklubb?
Nej det är jag inte och har ingen plan på att bli det heller.

Bonusfrågan: Hur är det med reaskyltar på böcker? Lockas ni eller kan ni motstå? 
Ja jag lockas massor, alla bokreabutiker med mail om rea och går man på stan och det är rea i bokaffärn eller det räcker att gå på en mataffär och det är böcker på rea. Jag har så svårt att inte köpa böcker på rea, snart är det nog dags för någon pocketrea som kommer locka mig....

13 kommentarer:

  1. Jag med och 39 kr för en inbunden bok är billigt. Det kliar så i fingrarna på mig då.😜

    SvaraRadera
  2. Vi krattar löv, vi skottar inte längre snö..

    SvaraRadera
  3. Det kommer mejl från Akademibokhandeln. Jag brukar försöka att inte öppna dem ;)

    SvaraRadera
  4. köper färre nu, lånar på biblioteket

    SvaraRadera
  5. Jag köpte mycket böcker förut men sen jag började jobba med det lockas jag inte lika ofta till köp, men det hönder att jag köper förstås ;)

    SvaraRadera
  6. Visst är det svårt att motstå, men numera lyckas jag ganska bra!

    SvaraRadera
  7. Det känns som om man alltid kan hitta en liten bokrea nånstans ...

    SvaraRadera
  8. Ja, så sent som igår fick jag mejl om pocketrea ... Svårt att motstå.

    SvaraRadera
  9. Det är verkligen svårt att behärska köpsuget när det är nedsatta priser på böcker :)

    SvaraRadera
  10. Jag har en känsla av att det alltid är mer eller mindre rea eller andra erbjudanden på böcker.

    SvaraRadera
  11. Känner igen mig med reaböcker. Försöker att att inte titta och det har blivit bättre.

    SvaraRadera
  12. Blicken liksom "dras" till böcker i olika affärer. Men köper inte längre, utan sen går jag till biblioteket och lånar. :D

    SvaraRadera
  13. Ja, det är mycket snö kvar - såg några som skottade från tomten idag.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...