18 januari 2018

Helgfrågan v.3

Den här frågan har Mia funderat kring det här med bloggaktiviteter.
Fasta aktiviteter ex Helgfrågan, En smakbit på söndag osv
Månatliga aktiviteter ex Månadens bästa bok
Då & då aktiviteter ex Läsutmaninar

Vilka blogg aktiviteter deltar du i?
Fasta aktiviteter:  Helgfrågan & Veckans topplista
Månatliga aktiviter: Inte några med andra men har månadssammanfattning, i min brevlåda och sammanfattning på min planerade läsning.
Då & då aktiviteter: Är ibland med i någon läsutmaning, tävling, eller liknande.
Jag hade gärna haft någon mer månads aktivitet, men vet inte vad.

Bonusfråga: Har du något husdjur?
Vi har fyra hundar och en kanin


17 kommentarer:

  1. gör inte allt det där, trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Man MÅSTE ju ingenting när man bloggar ... eller hur? Bäst när det bara är kul!

    SvaraRadera
  3. Åhh vilka söta hundar.🐾🐾

    SvaraRadera
  4. Kanin hade jag ganska många år, men han blev gammal och sjuk. Nu har vi katt, men jag är lite sugen på hund också men då måste man ju ha tid för dem.

    SvaraRadera
  5. Väldigt söta hundar! Blir så sugen på att skaffa hund (eller katt) när jag ser hundar och katter ;)

    SvaraRadera
  6. Är de möjligen finska lapphundar, min granne har skaffat en, tolv veckor, söt som socker, hur kan man motstå en sån? Jo det kan man om man är papillon tik och elva år gammalE

    SvaraRadera
  7. JA, fler månadsaktiviteter hade nog kunnat vara kul. Vilka söta vovvar :)

    SvaraRadera
  8. Så fina hundar! Och vad mycket snö!

    SvaraRadera
  9. Vilka bedårande hundar!

    SvaraRadera
  10. Tävlingar tänkte jag inte på, någon sån är ju kul att vara med på ibland. Så fina hundar! :)

    SvaraRadera
  11. verkligen jättefina hundar. ser ut att höra hemma i snö

    SvaraRadera
  12. Trots att jag har ganska många husdjur så saknar jag en hund ibland, jag är nämligen uppvuxen i en familj som alltid hade hund.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...