14 december 2017

Helgfrågan v. 50

Mia undrar hur man rimmar på bok, eller om man ska rimma på någonting som har med boken att göra ex handling, genre eller så.
Bok - Snok - Lok - Tok - Krok, rimma är ingenting vi gör och det kanske är tur det för jag hade haft mycket jobb med att hitta på rimmen, det är nog svårt att hitta julklappar till vissa i min familj.

Mias bonusfråga är Vad ska ni göra så här sista helgen före jul?

Torsdag igen, det känns som att jag missade en dag den här veckan men det gör ingenting för jag längtar jätte mycket till imorgon för då ska jag och äta lunch på stan med min mamma och även fixa de sista klapparna. Annars så ska jag mest troligt träna agility med några kompisar lördag morgon och söndag kväll, fara på badhuset med barnen, julbaka och förhoppningsvis hitta tillbaka till läslusten.

Just nu står läsandet stilla, jag plöjer däremot tv-serier och spelar en del dataspel istället.

11 kommentarer:

  1. Har inte heller så stor tradition av att rimma, blir mest God Jul på paket. ;)

    SvaraRadera
  2. Ibland blir det så att läsningen måste vila. Hoppas du hittar tillbaka så småningom.

    SvaraRadera
  3. Inte lätt att rimma, tur att man slipper. ;)

    SvaraRadera
  4. Ja det är mycket som ska hinnas med på liten tid.

    SvaraRadera
  5. Jag är glad att vi inte har tradition att rimma :-)

    SvaraRadera
  6. Det är ganska svårt att rimma smart på bok. Jag tog avkrok.

    SvaraRadera
  7. Vilka dataspel gillar du ? :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...