31 oktober 2017

Månadsläsning [Oktober 2017]


82. Lisa Hågensen - Flykten från Olympo (4)
83. Anne-Marie Schjetlein - Döden ingen ser (3.5)
84. Mattias Edvardsson - April april (5)
85. Anders Jacobsson - Mica (4)
86. Camilla Grebe - Älskaren från huvudkontoret (4)
87. Camilla Grebe - Husdjuret (5)
88. Angela Marsons - Tysta rop (5)
89. Karin Slaughter - Den goda dottern (5)
90. Hanna Lindberg - STHLM Grotesque (5)

Totalt: 9
Nya författare: 4

Tillhör en serie: 6
Rec.ex: 8
Svenska/Engelska: 9/0
Hyllvärmare: 0
Tegelstenar(minst 500 sidor):  2
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum:0
Barnböcker:  0
Besvikelse:0
Positiv överraskning:
Ni ser på betygen att det var så många riktigt riktigt bra böcker :)
Min åsikt om månaden
Det blev ändå 9 böcker lästa och jag som spelat mycket spel med sambon och lillebror, sett massor av tv-serier och gjort väldigt mycket annat än att läsa böcker helt enkel så jag skulle kunna läsa MASSOR och i november ska jag verkligen försöka prioritera läsningen lite mer! 

1 kommentar:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...