1 augusti 2017

Veckans topplista v. 31 – Crimetime

Johannas Deckarhörna har börjat med Veckans topplista, det lät riktigt roligt så jag ville så klart haka på. Det kommer så klart vara olika teman varje vecka och HÄR hittar ni listan på olika teman, v32 och 36 får jag klura lite på tror jag!

Och i veckan passade temat perfekt för mig, Crimetime - Fem deckarförfattare jag vill läsa mer av.

Gabriella Ullberg Westin - Skriver en av mina favorit serier, så hoppas snart på fler böcker. 
Pernilla Ericsson - Samma som ovan, jag kan helt enkelt inte få nog!
Sharon Bolton - Det var jätte länge sedan det kom någon bok i Lacey Flint serien.
Stefan Tegenfalk - Läste hans böcker för många år sedan sen blev det tyst....
Lars Kepler -  Jag har som tur var kvar en Kepler bok att läsa, men sen lär jag vilja ha fler ;)






13 kommentarer:

  1. Jag har bara läst en bok vardera av Kepler och Bolton, men det var riktigt bra deckare! :)

    SvaraRadera
  2. De tre första är mina favoriter! Stefan Tegenfalk har jag läst en av och det fastnade inte riktigt.

    SvaraRadera
  3. Ericson och Ullberg Westin finns på min lista också.

    SvaraRadera
  4. Jag har inte läst någon av dem.

    SvaraRadera
  5. Många bra, och kul att vi båda valde Gabriella Ullberg Westin!

    SvaraRadera
  6. Pernilla ERicsson har jag inte läst ännu.

    SvaraRadera
  7. De två översta har jag än så länge olästa.

    SvaraRadera
  8. Önskar också att det kommer något mer av Tegenfalk. Hans böcker var jättebra. Kepler och Sharon Bolton vill även jag läsa.

    SvaraRadera
  9. Bolton läser jag gärna mer av. :)

    SvaraRadera
  10. Är dålig på deckare nu för tiden men Bolton och Kepler har jag iaf läst en eller ett par böcker av.

    SvaraRadera
  11. Min man gillar Sharon Boltons deckare. Jag har också läst och gillat några.

    SvaraRadera
  12. Gabriella Ullberg-Westin har jag bara läst en bok men kommer nog läsa mer av hennes snart =)

    SvaraRadera
  13. Ullberg - Westin och Ericsson känner jag inte till. men Tegenfalk och Bolton har jag läst och gillat. Kepler är jag inte speciellt förtjust i. de har blivit för blodiga

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...