2 juli 2017

I min brevlåda [Juni 2017]


Fynd i någon bokrea låda
Överraskningsbok
Rec.ex (läst och recenserad)


 Rec.ex Bookmarkförlag hittar alltid på fiffiga grejer när de skickar ut böcker. Vet fortfarande inte vad det är i påsen, luktar vaniljsocker men smakar typ ingenting och boken har jag läst och recenserat och den var hur bra som helst ;)
Så fint bokpaket!!
Förhandsläsning av Pappas pojke, en överraskning som jag jublade över!!
Råkade beställa dessa 3 när de var på rea, var ju tvungen så jag kan avsluta några serier ;) Bambi är redan läst och recenserad.
4 pocket på bokrea (typ ta 4 betala för 3) Ingenting och allting är läst och recenserad. Winter kommer inte bli översatt till svenska så köpte den nu på engelska så jag får avsluta den serien.

13 nya böcker (jag har läst 10 så jag ligger ju +3, nästa månad kanske det går bättre)
2 rec.ex (båda lästa )
2 överrasknings rec.ex (Som jag verkligen vill läsa!!)
9 böcker som jag själv har köpt, alla på rea och 4 är delar i serier...2 är delar i en ny serie :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...