1 december 2016

Månadsläsning [November 2016]


74. Sofia Fritzson - När drömmen slår in (4)
75. Meg Cabot -  Det nionde kortet (4)
76. Karin Slaughter - De fångade (5)
77. Meg Cabot - Älska dig till döds (4)
78. Helene Tursten - Jaktmark (4)
79. Shari Lapena - På andra sidan väggen (4)
80. Kjetil Johnsen - Ett hål i själen (2)
81. Meg Cabot - På liv och död (3)
82. Kalle anka och hans vänner önskar God jul #10
83. Erika Eklund Wilson - Märta börjar rida (5)
84. Meredith Wild - Fångad (4)
85. Liza Marklund - Järnblod (3)

Totalt: 12
Nya författare: 3
Tillhör en serie: 9
Rec.ex: 4
Svenska/Engelska 12/0
Hyllvärmare: 3
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum: 0
Besvikelse: Ett hål i själen, alltså böcker utan slut är ingenting för mig..
Positiv överraskning: Det var riktigt många bra böcker jag lyckades läsa den här månaden och lite mer varierat än jag brukar, när jag både har läst barnbok, ungdomsböcker, romaner och deckare.


Min åsikt om månadenVad många böcker jag han läsa! Och jag både fick läsa sista boken i en serie och läsa första i en annan, men nästa år ska jag verkligen försöka bearbeta många serier! Riktigt roligt för oftast brukar November vara en väldigt tung läsmånad för mig men inte i år, bara hoppas det fortsätter hålla i sig i December. Men Jul och Nyårs firande och en agilitytävling kommer ta väldigt mycket lästid.

1 kommentar:

  1. Jättemånga böcker ju :) Och bra verkar de ha varit också. På andra sidan väggen får jag nog ta och läsa snart.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...