4 september 2016

Månadsläsning [Augusti 2016]

51. Samuel Björk - Ugglan dödar bara om natten (4)
52. Linda Boström Knausgård - Välkommen till amerika (1)
53. Johanna Lindbäck - Som om jag frågat (4)
54. Christina Larsson - Slaskjobbet (4)
55. Christina Larsson - Silhuetten (5)
56. Christina Lindström -  Jack (4)
57. Cilla & Rolf Börjlind - Den tredje rösten (4)

Totalt: 7
Nya författare: 2
Tillhör en serie: 4
Rec.ex: 2
Svenska/Engelska 0/0
Hyllvärmare:  3
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum: 0
Besvikelse: Det var ju bara en bok som inte föll mig i smaken och den hade jag inga förväntningar på innan heller så vet inte om det räknas som en besvikelse. Enda besvikelsen är att min rec.ex hög har vuxit och inte alls minskat som tanken var.
Positiv överraskning: Men ska man se det som var riktigt bra så var det att jag lyckades läsa 3 hyllvärmare och nästa år kommer det nog bli ännu mindre rec.ex och bearbeta hyllvärmarna ännu hårdare :)
Min åsikt om månaden
7 böcker är helt okey eftersom jag ändå varit borta alla helger på olika tävlingar och aktiviteter + då mycket träning under vardagarna och sen så börjar huset snart vara färdigt med alla projekt som skulle göras i sommar/höst. Så jag tror att i September kommer jag hinna läsa betydligt mer (fast då börjar många serier komma tillbaka...) jag har äntligen fått en jätte mysig läshörna och jag har massor av böcker som sliter och drar i mig, nästan så jag bromsar läsningen för att jag vill läsa flera böcker samtidigt. 

1 kommentar:

  1. Vad bra böcker du verkar ha läst :) Ja, förutom den där ena då...

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...