2 april 2016

läsa i april?

I Mars försökte jag ha fokus på hyllvärmare, men där i slutet trillade det hem rec.ex och bokrea böcker och det är Nykomlingar som jag har tänkt fokusera på nu under April, och nu hoppas jag kunna bearbeta de nya rec.exen och bokrea köpen så de inte blir nya hyllvärmare så småningom och går läsningen riktigt bra så blir det nog hyllvärmare igen nästa månad.
Månad 4 för i år och jag är fortfarande väldigt peppad på att minska ner mina olästa böcker  = läsa hyllvärmare och jag tror att det här året kan blir det första där jag lyckas att inte öka mina hyllvärmare..  Men vi får se, det är många månader kvar och många böcker som kommer komma ut.


Det här är de 22 böcker som har flyttat hit i år som jag inte har hunnit läsa,och nästan alla kom nu i mars, några är delar i serier så jag måste läsa tidigare delar först och det får bli på någon hyllvärmar månad :)

2 kommentarer:

  1. Betyder "rec.ex" att du recenserar böcker? :)

    SvaraRadera
  2. Åh! oceanen vid vägens slut är sååååå bra! :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...