1 mars 2016

Månadsläsning [Februari 2016]

9.  Amanda Stevens - Djävulens fotspår  (3)
10. Gabriella Ullberg Westin - Ensamfjäril (4)
11. Camilla Grebe - Eld och djupa vatten (3)
12. Emanuel Blume - Koma (1)
13. Kristina Ohlsson - Sjuka själar (3)
14. Sofie Thrin Johansson - barnvakten (4)
15. Chris Jordan - Sekten (3)
16. Rachel Abbott - Främlingsbarn (4)


Totalt:  8
Nya författare: 4
Tillhör en serie: 3?
Rec.ex: 6
Svenska/Engelska 8/0
Hyllvärmare: 2
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 3/0
Seriealbum: 
Besvikelse: Noveller är inte riktigt min grej har jag insett, de tar slut för fort och för förutsägbara.
Positiv överraskning: Främlingsbarn var så oförutsägbar och verkligen en bok där man inte vet vem som är god eller ond.
Min åsikt om månadenBörjan på månaden gick läsningen verkligen jätte bra och sen gick det verkligen utför och det har inte blivit mycket läst senaste veckorna så jag får vara nöjd med åtta böcker men hade hoppats hinna läsa några fler.

3 kommentarer:

  1. Det var rätt många ändå, har du läst din mejl?

    SvaraRadera
  2. Den där Främlingsbarn låter som något för mig :)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker ändå det var ett bra gäng med böcker :) Det verkar vara lite delade meningar om Sjuka själar men jag ser verkligen fram emot att läsa den!

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...