1 februari 2016

I min brevlåda [Januari 2016]

Rec.ex:
har jag hunnit läsa och recensera :)

ska läsas nu i början på februari

Kommer bli läst nu i början på februari



Rec.ex E-böcker:
Christian Johansson - Skönheten
Emanuel Blume - Koma
Sofie Thrin Johansson - Barnvakten
Kristina Ohlsson - Sjuka själar
Stephenie Meyer - Om jag kunde drömma/Liv & död
R.L. Stine - Varulven  (läst och recenserad)
R.L. Stine - Fågelskrämmorna (läst och recenserad)
Camilla Grebe - Eld och djupa vatten

Fått hem 11 böcker, har läst 8?  = +3 fast när de flesta är e-böcker som jag inte räknar in på min oläst hög så fick jag egentligen bara hem 3, men då borde jag inte räkna de e-böcker jag har läst heller..
Men jag är i alla fall på g igen och hoppas det kommer bli lika många böcker nästa månad!

2 kommentarer:

  1. Det låter bra att du är på G och det är ju alltid roligt med nya böcker!


    Psst, sista deltävlingen ligger nu uppe och har du inte deltagit i alla och/eller vill ändra dina svar så har du till 23.59 på dig innan poängen räknas ihop. Lycka till!

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...