1 december 2015

Månadsläsning [November 2015]

71. Catrine Tollström - Experimentet (4)
72. Jonas Moström - Himlen är alltid högre (4)
73. Jonas Moström - Dominodöden (4)
74. Jörn Lier Horst - Vinterstängt (4)
75. Graeme Cameron - Normal (3,5)
76. Stuart Macbride - Hälsningar från de döda (3)



Totalt: 6
Nya författare:  4
Tillhör en serie: 3
Rec.ex: 5
Svenska/Engelska 6/0
Hyllvärmare: 0 
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0
Seriealbum: 0   
Besvikelse:
Positiv överraskning:
Vinterstängt var så bra som jag hoppades och Jonas Moström är en ny författare som jag kommer läsa mer av.

Min åsikt om månaden 
Nope inte heller den här månaden var det fart i läsningen, jag hinner inte riktigt med nu när man har små barn, hundar, renoverar huset och åker bort mycket på hundträningar. Jag stupar väldigt ofta i säng och slötittar serier som jag somnar till.

2 kommentarer:

  1. Ja, det här med serier blir ett litet problem här också. Det gäller att välja rätt ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har en del kvar att läsa i Jonas Moströms förra serie, sedan kanske jag tar tag i den nya också :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...