1 december 2014

Tv - serier [v47]

Awkward s04x21
Jennas mamma är gravid, och Jenna hänger med killen hon träffade på stranden och hans kompisar och även Tamara hakar på.
Matty umgås med sin biologiska pappa och känner att han vill para med Jenna och när han frågar Jennas mamma efter Jenna så säger hon ifrån att han ska släppa taget om Jenna och sluta såra henne.
Så han går ner till stranden och ser Jenna med sin nya pojkvän,och Jake låg med Gabbie och äntligen har Matty insett att han älskar hon men inte kan göra någonting åt det.
Sadie inser att hon gillar Sergio och berättar det för han.

Shit vilket avsnitt! Jag hade ju hoppats få se Jenna och Matty tillsammans men det verkar då aldrig bli av.

New girl s04x09
De ska välja thanksgiving dejter åt varandra och det kan ju inte sluta på annat sätt än kaos men det ordnade sig rätt bra i slutändan.



Chicago fire s03x09
Vilken attityd Dawson hade, jag förstår att Casey blev arg på hon.
Jobbigt för Miles att förlora en ung person på jobbet, det är det värsta med vårdyrket, när någon dör, speciellt de där som dör på tok för tidigt och att sen få en arg pappa efter sig.
Severide och hans fru kommer varandra närmare och närmare och jag hoppas de håller ihop om nu inget konstigt händer som gör att jag ändrar uppfattning men hon är bra för han, så jag hoppas verkligen att hon kommer tillbaka.
Vi verkar ha ett nytt blivande kärlekspar i serien, jag har som ingen åsikt om det men när de pratade om en dejt så var de så fina ihop så jag hoppas det kan bli seriöst.
Miles är snäll och försöker prata med Dawson om saker hon nu inte kan prata med Casey om när han inte vill lämna jobbet på jobbet utan tar med sig allting hem så även åsikterna om vad Dawson gör och inte gör så kommer Casey in just då och missuppfattar allting.
Och var det bara jag eller får man vibbar om att någonting hemskt kommer hända mot Miles?

the Flash s01x07
Barry blev av med sina krafter,och det är många tokar på g, han som har Barrys krafter som är ute efter Dr Harrison och en som är på polisstationen och har tagit Iris till fånga men the Flash han inte i tid så var allting redan uppklarat där tack vare att Iris sköt den skyldige.
Iris verkar falla för the Flash och det kan ställa till problem i framtiden för jag gillar faktiskt henne med hennes pappas partner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...