26 januari 2014

Tv - Serier [v4] del 2

Chicago fire s02x13
Kelly och Gaby har båda börjat inse att någonting inte riktigt stämmer med Casey. Så får Casey en smäll i bakhuvudet och jag tror inte det kommer vara en bra grej för han.
Sen kidnappades Kellys syster, det får inte hända henne någonting jag gillar henne.
Jag gillar att Jeff Clarke fick lite mer plats i det här avsnittet.
Kul att det är många Crossovers mellan Chicago fire och Chicago PD. Men det börjar bli så att man måste se avsnitten i rätt ordning för att inte bli spoilad.

Chicago PD s01x03
Det kanske skulle bli ett bra ship med Erin Lindsay och Kelly Severide dock verkar ju Erin och Voight ha någonting ihop eller så har hon haft någonting ihop med hans son.
Riktigt fint gjort av Voight att hjälpa den där unga killen som hamnat snett och ge han en möjlighet ut från skiten.

the Originals s01x11
Haha vad roligt när Elijah sa HÄXA i början, så de kanske kommer ursprungligen från norden då med andra ord? Eller? 
Davina är förbannad för att hennes kompis blev mördad av Klaus,sen dog hon eller dog verkligen?
Det var verkligen fint att få se Klaus goda sida när han kramade om Marcel.
Rebekah brydde sig verkligen om Davina och Rebekah är nog personen som har vuxit mest i mina ögon genom den här serien.
Celeste är tillbaka men i ny skepnad, det har jag inte riktigt någon åsikt om ÄN.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...