9 januari 2014

Svaret om serien Myron Bolitar av Harlan Coben

Jag läser bok 4 nu och kände att har jag tänkt läsa hela serien så måste jag veta hur det ligger till med de där böckerna(5-6-7) som inte finns översatta...och nu har jag äntligen svaret. 

Pocketförlaget har gett ut bok 1,2,3,4 och nu 20 januari kommer del 5 som kommer heta Svikaren, de kommer även ge ut bok 6 och 7...
sen är det Forum förlag som har rättigheterna till bok 8,9,10,11 ja jag vet inte hur långt men tror det är bok 11 som kommer ut i år eller 12 kanske?
Spela roll, men nu vet ni att ALLA böckerna lär komma men de ges ut på två olika förlag därför de första och senaste böckerna kommer ut samtidigt och det saknas böcker i mitten. 

Jag har tänkt vänta så jag får läsa i ordning....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...