16 januari 2014

5 frågor om böckerna i din bokhylla

Åh jag har blivit utmanad av Gabriella och vill ni se vad hon svarade på frågorna så klicka HÄR! Kändes bra att få fylla ut med det här och inte bara massa serier och recensioner eller hur det nu är för er läsare ;) 


1. En bok du inte läst ännu men verkligen ser fram emot.

Oj jag har ju verkligen MASSOR med böcker här hemma som jag verkligen ser fram emot att läsa så jag gissar de flesta i påbörjade serier som jag ännu inte avslutat och en hel del fristående böcker. 
Så de flesta som till hör mina olästa böcker!!

2. Den bästa boken du har hemma. 
Oj vilken svår fråga men jag skulle tänka mig Twilight & Harry Potter böckerna.

3. En bok du önskar hade varit bättre och som kanske var lite onödig att köpa.
Alla böcker som har fått betyg 1-2. Så inte jätte många men några stycken i alla fall.

4. Någon bok du var jättepepp på när du köpte den men som sedan bara blivit stående.
Hungerspelen trilogin, jag har läst första delen men resten står olästa. Även Fifty shades trilogin har jag läst första men inte resten men ska försöka ta tag i det.

5. En bok du köpt mest för att den hade vackert omslag. 
Oj jag brukar ju inte köpa böcker efter omslag däremot kan ett snyggt omslag tilltala mig så att jag läser baksidan och sen får vi se om den får följa med hem eller inte.

Dessa personer utmanar jag! 
Dolas bokblogg
Carolina 
bok-tokig
Monica




4 kommentarer:

  1. Tack för taggen! Får se lite när den blir av :)

    SvaraRadera
  2. Det var jag som lämnade förra kommentaren ;)

    SvaraRadera
  3. Tack för taggen! Säger som Carro, får se när det blir av :)

    SvaraRadera
  4. Tack för att du taggade mig!
    Det blir nog av i helgen, så håll utkik efter mina svar :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...