29 juli 2013

Nora Roberts - Älska och förlåta


Vanessa är en världsberömd konsertpianist, men nu är hon på väg hem till sin hemstad för att besöka sin mamma som hon inte träffat på tolv år.
Vanessa känner sig äntligen mogen för att få svar på alla sina frågor som vad som hände den där dagen när hon tillsammans med sin pappa flyttade från staden och hon inte hörde av sin mamma igen.
Ju mer av sanningen hon får höra desto mer förvirrad blir hon, för ingenting är som hon trodde.

Vanessa springer även på Brady, den kille som hon var tillsammans med innan hon åkte och som hon inte har slutat tänka på trots att han svek henne.

Det här är en typisk Nora Roberts bok, jag tyckte den var underhållande och även om den är förutsägbar så vet jag om det och jag får inga obehagliga överraskningar. En riktig feel-good bok.                               Betyg 3 av 5

2 kommentarer:

  1. Jag läste Nora Roberts mycket förr, men det är länge sedan nu. Kanske ska ge henne en chans igen...

    SvaraRadera
  2. sv: Jag litar på dig och har laggt in under the dome på min att se lista :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...