27 juni 2013

Tidningar kan även ge en vettiga nyheter :)

Jag kunde inte låta bli att köpa Se & Hör Brott när jag såg den i butik, har för mig att jag köpte den tidningen en gång i fjol eller så oxå. Annars får man mest ta del om olika brott medans de är aktuella här får man veta lite mer och bli uppdaterad lite om specifika fall som man själv har glömt bort eller missat, och jag som älskar att både se och läsa "deckare" måste ju läsa den här tidningen.

Martin Melin ska släppa sin första bok "Status 12", den kommer ut senast 28 augusti 2013. I tidningen får man läsa ett provsmak och jag gillade faktiskt det jag läste så måste nog allt ta och läsa boken sen oxå ;)

Det finns även intervjuer med
Varg Gyllander som nu håller på med den 5e och sista boken om Ulf Holtz och Pia Levin.
Advokaterna Lena Ebervall och Per Samuelson som skriver böcker om riktiga rättsfall men försöker samtidigt skriva så det blir underhållande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...