25 april 2013

Tv - serier [v17] #1

Golden boy s1x06-09
Walter Clark har det verkligen inte lätt med sin mamma. Eftersom det är olika fall i varje avsnitt så finns det inte massor att skriva bara för att man har sett flera avsnitt men jag hoppas serien fortsätter att utvecklas men lite less har jag blivit på att Christian Arroyo hela tiden ska förstöra för alla sina kollegor.

Bates motel s1x06
Äntligen dog polisen, men så typiskt att den asiatiska tjejen försvann ut i skogen för det hade varit med ett vittne. Att Norman dödade sin pappa och han verkar bli helt okontakt bar när någon ger sig på hans mamma sen vet han inte vad han har gjort, snacka om läskigt.

Hart of Dixie s2x20
Att Brick skulle fria till Shelby och det gick då fort för han att bli sjuk-opererad-frisk. Varför får jag känslan av att Lemon och Wade blir lite ihop parade och snart finns det väll en kärleks story där som jag tror INGEN tittare vill ha. Och vad tusan gör Zoe, går och kärleksförklarar sig för George, och jag älskade hur George reagerade.


Revolution s1x14
Jag saknde att få se Charlie-Jason i det här avsnittet och egentligen var det inget avsnitt man kommer komma ihåg. Men jag hoppas att Miles och hans vänner nu börjar få det lite lättare att klara sig och lite mer folk med sig = mindre fiender.

Continuum s2x01 *säsongs start*
Jag gillar Continuum fast ibland tycker jag att det går lite till överdrift, men det kanske bara är för att det egentligen inte är min typ av serie. Kira och Alecs relation gillar jag, att de har så mycket gemensamt fast de egentligen inte ens känner varandra och jag hoppades deras relation skulle djupna.

Awkward s3x03
Jag fattar inte varför Jenna inte bara kunde prata med Matty med en gång för att få det över stökat och sen att hon och Jake vet så mycket om varandra. Matty hade så rätt i sitt samtal med Jenna, men vad hon öppnade sig och var ärlig med Matty om hur hon har känt det. Nu gillar jag verkligen Jenna och Matty och jag hoppas deras förhållande fortsätter att djupna.


1 kommentar:

  1. Nu har jag dragit vinnaren i tävlingen om Battlestar Galactica DVD-boxen.
    http://ninasfilmochbok.blogg.se/2013/april/vinnaren-ar.html

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...