21 april 2013

Tv - serier [v16]

Awkward s3x02
Varför är inte Jenna glad med Matty? Varför gå och vara SÅ orolig över att bli gravid, använd preventivmedel och är Sadie gravid eller bara fattig? Konstigt att Ricky dog bara så där.
Så fort den här serien börjar bli bra så klantar Jenna till saker och ting.

Hart of Dixie s2x19
Zoe George? Nej nej NEJ! Men som tur var så hände det ingenting men varför känns det som att storyn om och om pekar i den riktningen? Jag saknar Zoe och Wade SÅ mycket!!!

Bates motel s1x05
Jag gillar Dylan mer och mer och delen där han och Norman kommer varandra närmare är så bra, deras morsa Norma är bara psyko. Emma är rätt fyndig som lyckades hitta var Polisen höll flicka nu när hon inte var kvar i hans hus, och att Norma fick veta hur hemsk han är men vadå moment 22 när de nu gömmer varandras hemligheter.

Switched at Birth s2x07-10
Den här serien är så mycket bättre när man ser några avsnitt i rad och jag gillade verkligen de här avsnitten. Att Regina skulle börja dricka igen var ju en rätt väntad grej men vad hon springer efter karlar när hon dricker och vad hemsk hon är mot Bay.
Daphne förstår då hela tiden för Bay men jag vill verkligen se Bay och Emmett tillsammans igen och direkt Noah började vara med i serien så ville jag se han med Daphne de har ju faktiskt lite kemi.
Jag gillar Nikki och Toby tillsammans och att de skulle förlova sig var oxå rätt väntat.
Travis har jag SÅ svårt för, jag hoppas han kommer skärpa till sig! Fy vad jobbigt för Bay att se Angelo med sin nya dotter, men fy vad dåligt sen att hon bara tog babyn och stack.I hela serien så har Bay varit allas sista prioritering och hon hamnar alltid i kläm och alla killar sviker henne, varför?
Jag vill se Bay lycklig och glad men det verkar då verkligen inte manusförfattarna hålla med om.



1 kommentar:

  1. Zoe och Wade ftw! Jag blir vansinnigt arg varenda gång Zoe får för sig att hon har känslor för George igen. SUCK. Men bra är den, serien :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...