17 april 2013

I min brevlåda #11 2013

 Charlaine Harris - Död i andras ögon [True blood del 4]
Cecelia Ahern - Gåvan
Unni Lindell - Nattsystern [Del 4]
Jason Pinter - Skyldig
Stephenie Meyer - Twilight
Åke Edwardson - Den sista vintern [del 10]
 Alex Marwood - Onda flickor [rec-ex]
 E. Lockhart - Listan
Sara Shepard - Hemligheter, Lögner [del 1 & 2 i PLL serien]
Meg Cabot - Håll huvudet kallt [del 2]
Meg Cabot - På liv och död [hemsökt del 4]                     
Buthler & Öhrlund - Uppgörelsen [Silfverbielke 4]

Det här var SISTA vändan på någon bokrea inte för att det blir dyrt men det börjar finns gott om böcker här hemma att läsa nu ;) Ungefär böcker för ett helt år har redan hittat hem men nu börjar många serier vara samlade, saknas några enstaka. Så på loppis lär jag inte hitta så många böcker jag MÅSTE ha. Det kommer två till I min brevlåda den här månaden, de är redan klara, kanske kommer 3.... Men sen 1 maj får jag börjar på någon slags plan ex läsa 3 = köpa 1.... 
Eller så kanske jag måste lägga in mig för bokavvänjning men hur tråkigt skulle det inte bli då, fast min sambo är så stöttande och säger att allting runt omkring mina böcker gör mig glad så han skulle aldrig säga att det räcker! Fast vi båda avskyr mina böcker de gånger vi har flyttat men nu bor vi ju i hus så hoppas det inte blir några fler flytter. 
// [Anna]

5 kommentarer:

  1. True Blood serien är sjukt bra :)

    SvaraRadera
  2. Svar;
    Jag hörde det på radion i en intervju med Jakob Eklund, men hittade några artiklar om det också;

    http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article16401200.ab

    och så stod det på wikipedia också, hur trovärdig den sidan nu än är; http://sv.wikipedia.org/wiki/Johan_Falk_(filmer)#S.C3.A4song_3_.282014-15.29

    http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=125&artikel=5323236

    Du får googla runt lite tror jag!
    Kan förresten tillägga att jag tycker om din blogg sjukt mycket! Hittade den föra några dagar sedan och har redan fastnat. Jag är också en bokmal och älskar serier! :)

    SvaraRadera
  3. Ja! Jag har alla Gossip Girl böckerna, men har tyvärr inte läst alla. De 6 stycken jag läst är bra, men inte alls lik TVserien, tyvärr. Jag gillar Tvserien mer än böckerna men de är klart värda att läsa! :)

    SvaraRadera
  4. Det var en del det :D Alltid kul med nya bokinköp!

    SvaraRadera
  5. Ja, det är kul med böcker och det blir som ett gift nästan till slut :) "Nattsystern" är riktigt bra! :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...