21 mars 2013

Tv - serier [v12] #1

Glee s4x15
Kanske inget höjdar avsnitt, fast jag tycker hela serien har blivit sämre och sämre, de skulle nog ha stannat på 3 säsonger eller i alla fall ha lämnat skolan. Men jag gillar att Santana är tillbaka och att hon är i new york med Rachel och Kurt. Jag gillar Jake mer och mer men oj vad vad alla tjorvar till allas liv med att kyssa fel person.

Greys anatomy s9x17
Lite ny energi, massa diskussioner och lite kaosartat på sjukhuset med alla känslor och de har blandat ihop jobb med det personliga livet lite väl mycket nu. Avery stod verkligen upp i slutet och visade att han kan vara en bra ledare och vågar ta beslut sen himla fint av han att döpa om sjukhuset till Grey Sloan Memorial Hospital. Jag tror Avery kommer vara bra som chef och jag hoppas på många bra avsnitt nu i slutet på säsongen.

Beauty and the Beast s1x15
Åh vad jag gillar Vince och Kat tillsammans, jag trodde aldrig Vince skulle kunna hålla sig ifrån henne de har för mycket kemi för att klara av att göra slut.
Däremot det börjar bli för mycket fokus på att folk jagar Vince speciellt nu när det gäller alla i serien, jag hade hoppats på att få lite folk på Vince sida och inte tvärtom.

the Following s1x08
Nu när Joe är ute ur fängelset så kommer man få ta del mer vad han tänker och inte bara upptäcka efteråt vad han hade planerat. Men de där i sekten verkar väldigt sexuella av sig, kommer det sluta med en hel orgie eller? För att Emma är intresserad av Joe har man ju förstått så hon kommer säkert försöka mörda Claire om hon får chansen, så i slutändan blir hon kanske dödad av Joe.
Vilken tur att Mike överlevde jag gillar verkligen den karaktären.

Glee s4x16
Ett bra avsnitt och jag gillar Santana mer och mer för även om hon varit bitchig mot de flesta så visar hon att hon är en riktig kompis. Jag vill inte Rachel Finn så jag hoppas på ett sätt att de inte kommer  bli de två igen, kanske för att jag inte gillar den typen av tjejer som hänger efter en kille i evigheter.
Men att Finn åkte till New York för att nita Brody var lite otippat. Och nu kan väll Sue försvinna från serien? Jag är så less på henne och hon är elak elak sen gör hon något snällt sen är hon grym och elak igen och bidrar verkligen inte med någonting.

Cult s1x04
Det här är en sådan serie som jag känner lite hatkärlek till, jag ogillar och gillar varje avsnitt och känner aldrig att jag har någon koll på vad som ska hända och jag brukar alltid kunna gissa mig till vad som ska hända. Den får fortsätta följa med varje vecka tills jag har beslutat mig för någonting.

the Following s1x09
Åh vilken bra serie det här är, blir bara mer och mer spännande och man vet aldrig vad som kommer hända i nästa avsnitt. Rätt åt Emma att hennes ex kom dit och jag gillar polisen som hjälper Joe för han jävlas med Emma och ser hur falsk hon är. Jag misstänker att Emma är beredd att döda Claire för att hon ska få ha Joe för sig själv för hon är så kär i han.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...