2 januari 2013

Min läsplan för 2013


- Från och med i går natt så hör ALLA mina böcker till hyllvärmare.

- De som köps under 2013 ska läsas under 2013, MEN finns undantag för vissa böcker som hör till serier som jag tänkt köpa när jag fått tag i hela serien.....

- Jag ska prova på att göra lite läsutmaningar och se om det stressar eller pushar mig

- Försöka bli bättre med att blogga både om tv-serier, böcker och film, men ni får gärna komma med förslag om vad NI vill läsa och vad jag kan förbättra :)

- Jag HOPPAS att jag kommer minska ner mina hyllvärmare till betydligt färre än vad de är just nu!

1 kommentar:

  1. Det där med att benämna alla böcker hyllvärmare är ju hur bra som helst. Jag tror jag ska köra med det också. Nu är jag ju i och för sig lite feg för jag kallar mina för "I bokhyllan", men de är ju egentligen hyllvärmare om jag ska vara ärlig. Och alla som inte är nyinköpta hör ju faktiskt dit.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...