19 november 2012

Tematrio - Elisabet/h

Veckans tematrio är klockren för mig eftersom det är mitt precis som många andras andra namn :)

Beskriv 3 böcker som innehåller namnet Elisabeth, antingen en karaktär eller författaren :)

1) Den jag kom på så där på rak arm var så klart tonårsböckerna om tvillingarna Jessica och Elisabet skriven av Francie Pascal.

2) Sen har jag en hög med olästa Elisabeth George böcker.

3) Elisabeth Gilek - Jessika Jung Saknas, även denna står olästa här hemma men nu ska jag lägga in den i sovrummet så kanske den snart blir läst :)

4 kommentarer:

  1. Åh, tvillingarna-böckerna läste jag också när jag var liten :)

    SvaraRadera
  2. Grattis på namnsdagen! Tvillingböckerna såklart! Jag som trodde denna vecka var snudd på omöjlig ser ju nu att det har passerat mig många Elisabeth i litteraturen!

    SvaraRadera
  3. Grattis på namnsdagen!

    Elizabeth George är populär i den här tematrion :)

    SvaraRadera
  4. Elizabeth George har även jag med på min trio, de andra två känner jag inte till!

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...