30 november 2012

November läsning


Kristina Ohlsson - Paradisoffer [4]
Sara Blaedel - De bortglömda [5]
                    - Pulver [5]
Alex Kava - Högspänning [4]
George R.R. Martin - A game of thrones [3]
L.J. Smith - Night world 1 - Att lura döden [5]
Robert Kirkman - the Walking dead 1 - Tills döden skiljer oss åt [5]
                          - the Walking dead 2 - På drift [5]
Joyce Carol Oates - Efter krashen tog jag mig samma, bredde ut mina vingar och flög iväg [5]

Totalt: 9
Svenska/Engelska: 9/0
Nya författare: 4
Tillhör en serie: 7
Tegelstenar: 0
Seriealbum: 2
Bäst: Som ni ser var det VÄLDIGT många 5or denna månad, så många riktigt bra böcker och många nya serier(som om jag inte hade nog) 
Sämst: A game of thrones, lite för händelselös och väldigt tjorvig med så många karaktärer. Hoppas på att volym 2 kommer vara mycket bättre. 


2 kommentarer:

  1. Det var ingen dålig månad :) Själv har jag bara lyckats få ihop en enda femma på hela året. Men väldigt många som nästan kommit ända fram :)

    SvaraRadera
  2. Påminn mig att jag nu ska ge mig på att lura döden i december!! :D

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...