20 november 2012

George R.R. Martin - A Game of thrones

Jag har sett början på första säsongen men fastnade inte riktigt i serien, jag har inte läst böckerna men jag bestämde mig för att ge Serieromanen en chans.
Den här första delen fick jag som rec-ex från Apart.

Jag tror att nästa bok kommer vara bättre, för då vet jag vilka karaktärerna är, jag kan nog njuta mer för nu fick jag kämpa med att hela tiden hålla koll på vem som var vem och vad som hände när var och hur. Väldigt likt serien och tyvärr så har jag sett alla serie avsnitt som utspelade i boken, så jag fick inte ta del av fortsättningen vilket jag hade hoppats på, och när boken var slut var jag som mest inne i den och ville läsa mer.

Men jag kan inte riktigt släppa att det känns som om det här verkligen inte är min typ av storys. Så jag tror aldrig jag lär läsa de  "riktiga" böckerna!

3 kommentarer:

  1. Jag har än så länge bara bläddrat igenom den. Det är skitsnyggt och så...men jag har ändå inte fått tummen ur röven och läst den, haha. Snart så!!

    SvaraRadera
  2. ojoj jag vill ha den såå mycket:)

    SvaraRadera
  3. ska försöka fota mina glober imorgon då:)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...