4 september 2012

Switched at Birth [1x23]



Efter det här avsnittet så gillar jag serien mer än vad jag gjorde innan pausen... 
Spoiler varning!!

Oj vilket bra avsnitt!! Jag tror Daphne & Bay kommer utvecklas mycket nu i avsnitten som kommer.
Vad drastisk av Regina blev i slutet att gifta sig med Angelo men samtidigt har jag känt på mig det och vad skulle hon göra när Bay blev så ledsen, det räcker ju att Emmett krossat hennes hjärta hon kan ju inte bli utan biologisk pappa oxå, Daphne får ändå allt och det har varit så genom hela serier så man vet redan hur det kommer lösa sig för hon i köket, fast det med spegel var ett riktigt smart påhitt :)
Tror ni det kommer bli Bay & Emmett igen?
Första säsongen fortsätter nu med 10 avsnitt(32stycken avsnitt på säsong 1), sen under vintern 2013 börjar säsong 2.

1 kommentar:

  1. Jag tror verkligen att det kommer bli Bay och Emmet igen. Me jag hoppas att det dröjer lite så att Emmet får plågas lite och verkligen kämpa för att få henne tillbaka :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...