17 augusti 2012

The Glee Projekt ~ Säsong 2


Den här säsongen har varit SÅ mycke bättre än säsong 1 som var förra sommaren. I fjol hade jag ingen favorit jag fastnade inte alls för det då men nu har jag suttit och längtat efter nästa avsnitt och suttit och sagt "yes" eller blivit besviken över personen som har åkt ut.
Aylen: Jag tycker oftast att hon är för mycket! Hon är överallt det känns oftast överdrivet. 
Blake: Han har varit min favorit sedan tidigt i serien, han sjunger bra han är en bra skådis och man har fått se den äkta sidan vid sidan om.
Ali: Hon spexar och känns så oäkta, en riktig skådis som jag att man inte alls har lärt känna, inte den riktiga Ali utan bara rollerna hon spelar.
Så gissa om jag blev glad när Blake vann, det ska bli jätte kul att få se han i Glee spännande över vilken roll han kommer få ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...