23 juli 2012

Sommar serier...

När många serier som har uppehåll så försöker jag se ikapp de serier jag hamnat efter i, sen ser jag några sommar serier & jag påbörjar även nya... Jag har även insett att jag ser VÄLDIGT många serier, måste ta tag i det och se ikapp, ska passa på att plöja serier nu när jag har problem med att fastna i någon bok, har hunnit påbörja flera stycken senaste veckorna men ingen suger fast i en.... 

Sommar serier:
Awkward
Best friends forever
Bunheads
Common law
The glee project
Jane by design
NYC 22
Pretty little liars
Rizzoli and isles
Rookie blue
Saving hope
Teen wolf

Påbörjat från början:
Everwood
Lost girl
White collar

2 kommentarer:

  1. Det var faktiskt riktigt många serier där som jag aldrig sett. Någon som du verkligen rekomenderar??

    SvaraRadera
  2. Kollar på Awkward, Jane by design och PLL :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...