24 maj 2012

Glee ~ Säsong 3

Jag tycker de kunde ha varit nog med tre säsonger speciellt när så många slutar skolan nu och att det ska splittras, jag har tänkt se säsong 4 men kommer den fokusera för mycke på Rachel så lär jag inte se mycke för jag tycker det finns de som är bättre skådisar och sångerskor än henne i den här serien.
Hela sista avsnittet var upplagt som ett avsked till hela serien inte bara för säsongen, det bästa i sista avsnittet var när Kurts pappa dansade och mimade!
Vilken tur att inte Finn och Rachel gifte sig, det är dock lite väl fokuserat på deras förhållande, är ju fler som är kära i den här serien men det var länge sen det var om det...Men jag förstår inte varför Finn gjorde slut med Rachel fast hon såg ju inte så sårad ut efter en stund och hennes karriär ha alltid varit det viktigaste för henne.
Nej säsong 3 var inte så bra som de två tidigare säsongerna så det behövs verkligen ett lyft och förändringar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...