48. Liselotte Roll - Ole dole död (4)
49. Elisabeth Akteus Rex - Mörk avsikt (4)
50. Sarah Dessen - Blunda och hoppa (4)
51. Cassandra Clare - Stad av Aska (4)
52. H.P. Lovecraft - Skräcken i Dunwich och andra berättelser (5)
53. Johanna Ejdeholm - Tunnel 13 (3)
54. P.D. Martin - Hot brev (4)
55. Leslie Tentler - Mord vid midnatt (4)
56. RaeAnne Thayne - Björnbärssommar (3)
57. Peter Bergting - Eldhäxan (4)
Totalt: 10
Nya författare: 5
Tillhör en serie: 6
Rec.ex: 5
Svenska/Engelska: 10/0
Hyllvärmare: 1
Tegelstenar(minst 500 sidor): ½
Seriealbum: 1
Besvikelse: Det var ingen riktig besvikelse den här månaden
Bästa bok: Det var många bra böcker men ingen femma men flera fyror.
Min åsikt om månaden
Jag har börjat prioritera läsningen mer och mer och nu när det inte är lika många serier att se men det finns å andra sidan massor av annat att göra när det är sommar men en bok kan man lätt ta med sig ut på äventyr :)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
I min brevlåda [September-Oktober 2023]
Rec.ex: 0 Överraskning: 0 Köpta/Fått: 0 Rensat bort: 241 (lästa) 177 (olästa) Lästa: 0 Sammanfattning: Det rensades bort en...
-
Titel & Omslag Ett omslag och en titel som passar väldigt bra till handlingen. Handling Sjuårige Reece har avverkat fyra familjehe...
-
Titel & Omslag Titeln är exakt vad boken handlar om och japp personen på omslagen känner jag igen från handlingen, väldigt bra val av...
-
Jag försöker mig ju på att använda Goodreads nu, har som mest bara gjort ett konto tidigare men nu i år tänkte jag ge det en seriös chans. M...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar